Vydáno 10.03.2016 | autor: redakce

Téměř po dvou letech vyrazili do Česka japonští Crossfaith. Rock Café sice nebylo vyprodáno, pařba to však byla slušná. O circle pity a wall of death rozhodně nebyla nouze. A zazněli i Prodigy!

LIVE: Crossfaith v Praze: Tak trochu japonští Enter Shikari Crossfaith byli v Praze divocí

CROSSFAITH
ROCK CAFÉ, PRAHA
9. 3. 2016

Skoro dva roky poté, co nejpopulárnější japonská partička Crossfaith zválcovala Chapeau Rouge, se tentokrát připomněla v Rock Café. Ještě před nimi ale vystoupili britští The One Hundred. A jako předkapela splnili svůj úkol dokonale. I nové publikum dokázali skvělé rozpohybovat. Došlo i na skladby jako Kingsmen a Downfall. Jenom škoda, že zněly jako z playbacku, tedy skoro přesně jako na albu.

FOTOREPORT: Japonský metal Crossfaith si podmanil Rock Café

Crossfaith si na nějaké tajemství nepotrpěli. Zatímco mezi sety hrála z repráků elektronická hudba, až jste skoro začali pochybovat, že jste na metalcorovém koncertě, si bez problému sami členové nazvučili aparaturu a večírek mohl začít. Pětičlenné japonské mužstvo vlítlo na podium jako hurikán a fanoušci na davové tanečky dlouho nečekali. Vlastně circle pit a wall of death jeli skoro od začátku, ať už s vyzváním frontmana Kentaie Koieho či bez.

Setlist zahrnoval skladby z nejnovější desky Xeno spolu s několika staršími kousky. Těch bylo ale pramálo. Fanouškům to ale evidentně vůbec nevadilo a byli skvěle připraveni. Každý z členů se věnoval publiku dostatečně. Směs tvrdých riffů a synťáku připomínala nápadně tvorbu kapel typu Enter Shikari. A no náhodou, několikrát jste mohli v publiku tričko s touhle skupinou zahlédnout.

Po Devil’s Party a Countdown To Hell následoval samozřejmě přídavek. Sólem na bicí odstartovala předělávka skladby od The Prodigy Omen. Když dokončili písničku Monolith, teplota klubu už dosahovala závratných hodnot. Překvapivě velmi krátký čas hraní vykompenzovali Crossfaith podpisy a fotografiemi s fanoušky po koncertu.

Crossfaith se ukázali jako kapela, která má i o evropské fanoušky velký zájem. A dokonce se nechali slyšet, že se v České republice ještě jednou letos zastaví.

text: Jan Mareš, foto: David Webr

4,00