LIVE: Electric Callboy nechali svůj TEKKNO Train převálcovat vyprodanou Lucernu

Vydáno 18.03.2023 | autor: Pavla Dolanská

Netrvalo to ani rok a německá parta Electric Callboy se znovu přiřítila do Prahy. Na tuhle zběsilou jízdu si přizvala své krajany Future Palace a velšské Holding Absence. Po loňském bleskovém vyprodání lístků do pražského Roxy měl TEKKNO Train zastávku ve Velkém sále Lucerny, ale i ten byl Callboyům malý. Všechny jízdenky na tuhle zážitkovou jízdu slibující Best day of our lives zmizely jak nic.

LIVE: Electric Callboy nechali svůj TEKKNO Train převálcovat vyprodanou Lucernu LIVE: Electric Callboy nechali svůj TEKKNO Train převálcovat vyprodanou Lucernu

Electric Callboy
Praha, Velký sál Lucerna
16. 3. 2023

Vyprodání bylo znát už od první chvíle. Start tohohle německo-velšského večírku v podobě Future Palace nestihla kvůli nekonečné frontě pěkná část příchozích. Otázkou je, jestli o něco přišli. Přes veškerou snahu a skvělé řemeslné provedení Future Palace prostor úplně nesvědčil. Všemu nasadila pomyslnou korunu sabotáž od zvukárny. Ve chvíli, kdy kapela prakticky není na pódiu vidět a víc než show slyšíš bujaře se bavící skupinku Pepíků stojících zády k pódiu, není moc co hodnotit. Příště snad na lepším místě, s lepším publikem a s lepším zvukařem. Škoda.

Před rozjezdem druhé kapely večera, Holding Absence, se už Lucerna začínala slušně plnit. Němečtí Spacemeni letící vzhůru opravdu raketovou rychlostí nepřitáhli jen lokální publikum, ale i řadu mimočeských fans. Ve finále by se dalo říct, že poměr lokálního a německého obecenstva byl 1:1. Zároveň tato parta přilákala vskutku zajímavý mix posluchačů. Jestli to bylo k dobru věci, těžko říct.

Holding Absence už hráli pro plné balkóny i plochu, a dokonce i zvukaři se nad nimi slitovali. Obecně tak jejich show, zakončená jejich nejznámějším songem Afterlife, zahnala poněkud rozpačitý start akce.

Atmosféra v Lucerně ale lehce houstla. Místa a vzduchu ubývalo. Fronta na jediné okýnko s točeným pivem se prodlužovala, a ne všem to dělalo dobře. Tak trochu se naplnila obava, že prostor, který máme spojený hlavně s maturiťáky a narozeninovými koncerty ikon české popové scény, nebyl ideální volba. Ukázalo se, že koupit si lístek do první třídy, tedy na stání u pódia, se na tuhle jízdu vyplatilo. Proč? Jednoduše řečeno, ani ti vyšší z nás z běžného stání prakticky nic neviděli, nemluvě o prostoru pro pohyb. To vedlo k nepříjemným strkanicím na schodech, ze kterých se stala bidýlka, která si zde stojící neoblomně bránili, zbytečnému prskání onoho zajímavého mixu přítomných a celkově ne úplně pohodové atmosféře.

Naštěstí se TEKKNO Train neinspiroval u ČD a do stanice se přiřítil na čas rychlostí japonského rychlovlaku. Nahodit třpytky, zapnout teplákovky, přičísnout mullet a jede se. Strojvedoucí MC Thunder na nic nečekal, protože There is a whole new world, that you need to explore. A tahle jízda byla Shaky, shaky, sweaty, sweaty opravdu od první do poslední chvíle. Nic jiného se ale ani nedalo předpokládat. Hypa Hypa vibe působila na publikum jako magnet. Callboyové si s ním mohli dělat cokoliv chtěli, šlo jim to na výbornou a fans si to náležitě užívali. Nepřestávejte, chceme víc!

Nechyběla vyšperkované projekce při každém ze songů, konfety a hity jako Hypa Hypa se neobešly beze změn outfitů (teplákovka, mullet Yeah, that's all that we need). Tahle energie podtržená nadupaným setem, který dal Lucerně lehce vydechnout až v druhé půlce koncertu. Přišel čas na oblíbenou coverovou vsuvku. Netipovali byste, že si na akci tohohle typu zapějete Let It Go nebo I Want It That Way? Tak to jste asi ještě nebyli na Electric Callboy. Vítejte! Závěr zájezdu zážitkovou soupravou TEKKNO Train rozhodně stál za to. Pump It, Spaceman a na konec We Got the Moves?! Děkujem pěkně. Linka I will make your heart stop se za tyhle tři songy jistě dotkla úplně všech.

Tečkou za touhle zběsilou jízdou bylo spuštění velmi vkusného banneru s kapelou v nadživotní velikosti a rozlučkový (dnes už asi) retro song Vamos a la playa. Mohli vybrat líp? Nemohli! Měl tenhle večer nějakou chybu? (Ze strany kapely) NE! (V globálu ano. Výběr venue se fakt nepovedl). Chceme tu Callboye znova? Ano! Tak zatím a přijeďte zas!

Text: Pavla Dolanská, foto: FB Electric Callboy (ilustrační)
Témata: Electric Callboy,  Holding Absence, Future Palace, Lucerna, Praha

0,00