LIVE: Jelen ve Strážnici - koncertní gejzír pozitivní energie

Vydáno 10.03.2017 | autor: redakce

Skupina Jelen přivezla do Strážnice nejen Kateřinu Marii Tichou a Davida Stypku s Bandjeez, ale také plno dobré muziky a zábavy. Její energické a chytlavé písně s nádechem folku rozezněly zdejší kulturní dům krátce před devátou večer a společně s fanoušky si kapela notovala dvě hodiny.

LIVE: Jelen ve Strážnici - koncertní gejzír pozitivní energie Jelen na únorovém koncertě v Plzni. Foto: Eva Dang

JELEN

KD STRÁŽNIČAN, STRÁŽNICE
9. 3. 2017

Večer plný písniček zahájil zpěvák David Stypka se svou kapelou Bandjeez. Udivené výrazy posluchačů, kterým hrála v očích otázka "Kde jsou Jeleni?", však rychle vystřídalo nadšení. Skupina si publikum dokázala získat nejen svými krásnými texty, ale také hudbou a silným hlasem frýdeckomísteckého zpěváka. Až to chvílemi vypadalo, že právě oni jsou hlavními hvězdami večera.

LIVE: Jelen opanoval vyprodanou Lucernu, ovace fanoušků nebraly konce

Krátce před devátou hodinou už začali nedočkaví fanoušci vytleskávat Jeleny, kteří se během pár sekund na pódiu opravdu ukázali, aby písní Sám sebou zahájili svůj set. Úvodní song v úpravě "a capella" navodil mnoha lidem husí kůži a zároveň značil, že se publikum má opravdu na co těšit.

Kromě největších hitů, jakými jsou například Magdaléna, Jelen či Vlčí srdce, se milovníci energických, chytlavých písní dočkali i songů z nejnovější desky, již během večera Jelen pro Strážničany znovu pokřtil. A nechyběl ani tradiční gladiátorský souboj trumpetisty Saši a kytaristy Honzy, kteří během písně Neumírám ukázali, jak výborní jsou muzikanti.

FANYNKY ZASTOUPILY JANU KIRSCHNER

Jako na každém vystoupení jarní šňůry, i v jihomoravském městě hledala kapela v publiku někoho, kdo by si s nimi střihnul song Co bylo dál?, který původně nahrála se Slovenkou Janou Kirschner. Po dlouhém přemlouvání se na pódiu objevily dvě fanynky, které všechny dopředu varovaly, že opravdu neumí zpívat. Zapeklitou situaci vyřešily slečny skutečně bravurně - mikrofon poslaly do publika, kde se zpěvu ujaly další dvě dívky. "Tak tohle jsem ještě nezažil," okomentoval vše s úsměvem na rtech Jindra Polák.

Hostem večera se stala písničkářka Kateřina Marie Tichá, která se představila hned v několika skladbách. V závěru koncertu se součástí kapely na chvilku stali také technici, kteří předvedli své muzikantské dovednosti při songu Jelen. Nadšení z vydařeného koncertu bylo patrné nejen z pódia, ale především z hlediště.

"Bylo to super. Ze všech na pódiu sršela energie a dobrá nálada a já z tohoto vystoupení odcházím totálně nabitá pozitivní energií, ze které budu čerpat ještě hodně dlouho. Naprosto unešená jsem byla především z písničky Sám sebou, jejíž velká část byla zazpívána pouze a capella s luskáním na prstech. Byl to můj druhý koncert v rámci turné Vlčí srdce a kdybych mohla, hned bych šla na další," uvedla pro iREPORT fanynka Anna Doškářová, která se na své oblíbence přijela podívat až z daleké Mladé Boleslavy.

text: Andrea Štipčáková, foto: Eva Dang (koncert v Plzni)

Témata: Jelen, David Stypka, Kateřina Marie Tichá, Vlčí srdce, koncerty

5,00