LIVE: Kryštof dobyli obýváky. Streamovaný koncert byl plný energie a zábavy

Vydáno 13.03.2021 | autor: Andrea Štipčáková

Kapela Kryštof měla právě brázdit republiku v rámci svého turné Jenom písničky. Kvůli přetrvávající pandemii však musela šňůru opět přeložit, a tak se s fanoušky spojila alespoň virtuálně. Koncert z Domu kultury v Ostravě byl plný známých songů, energie i zábavy. Formace navíc nebyla na pódiu sama, ale v několika vstupech si „na něj“ přizvala nejen své příznivce, ale také speciálního hosta Luckyho.

LIVE: Kryštof dobyli obýváky. Streamovaný koncert byl plný energie a zábavy LIVE: Kryštof dobyli obýváky. Streamovaný koncert byl plný energie a zábavy

Kryštof
Ostrava, Dům kultury
13. 3. 2021

Kryštof pojali streamovaný koncert jako živou show. Jednotlivá překvapení odhalovali svým fanouškům postupně už před samotným vystoupením, a ti tak věděli, na co se mohou těšit. Už o půl šesté večer si mohli popovídat se zpěvákem Richardem Krajčem, který se poté připojil k Liborovi Boučkovi a jeho „předzápasovému“ studiu. Společně s frontmanem Kryštof moderátor rozebral taktiku spočívající v odhalení jednotlivých segmentů show a nechyběla ani elektronická tužka, která rozebrala Krajčovy koncertní pohyby.

Bohatý program včetně studia Ligy mistrů. Streamovaný koncert Kryštof byl plnohodnotnou show

Poté už se rozezněly první tóny songu Srdcebeat následovaného taneční peckou s příhodným názvem Zatančím. V něm si své sólo střihl kromě Krajča také Nikolaj Arichtev, jenž mohl konečně fanouškům předvést své rapové umění, které měl původně připravené právě na neustále se odkládající turné Jenom písničky.

Energetický koncert pokračoval hity Rubikon, Tak nějak málo tančím, Šňůry či Hvězdáři s vtipnou pěveckou vložkou Nikolaose Grigoriadise, došlo však i na méně známé skladby, které si po Kryštofech vyžádali fanoušci. Zazněly tak písně Čím víc vím nebo Lampion, jež formace na svých koncertech obyčejně nehrává. A nechyběl ani speciální host. Nigerský zpěvák LuckySings, který aktuálně pobývá v Brně, si s Kryštof střihl oblíbenou Cestu a poté se představil také s vlastní skladbou.

Ačkoliv v divadle žádní fanoušci nebyli, bylo na kapele znát, že si společné hraní po několika měsících půstu užívá. Richard Krajčo skákal po pódiu jako na každém jiném koncertě, ostatní vtipně glosovali jeho průpovídky a celkově kapela dokázala do obýváků přenést skvělou atmosféru.

A protože si Kryštof na šňůře Jenom písničky s publikem v divadle vždy povídali a nechtěli o tuto možnost přijít ani tentokrát, přišli s konceptem virtuálního propojení. Fanoušci jim mohli dotazy posílat nejen skrze komentáře či WhatsApp zprávy, ale také ve videích, která si pak kapela pustila. Zazněly otázky týkající se skupiny, jako například kdy půjde bubeník Jakub Dominik do důchodu, ale i osobnější typu kdy se Evžen Hofmann staví u veterináře. Richard Krajčo dokonce zodpovídal dotaz, zda jeho pes žere želvy. „V létě jsme si všimli, že si náš Rambo pod meruňkou s něčím hraje. Zjistili jsme, že skočil do želvária, vzal si jednu želvičku a jenom ji tak ožužlával. Ale nic jí neudělal,“ zavzpomínal frontman Kryštof.

Kryštof zahrál Obchodníka s deštěm a spustil liják. Jak vypadal koncert na Výravě?

Kapela dokázala i skrze obrazovky přenést fanouškům hromadu energie a zábavy. Více než dvouhodinou show zakončila čtyřpísňovým setem, ve kterém nechyběla skladba Inzerát s již tradiční mexickou vlnou, o kterou se postarali lidé, jež Kryštof pomohli koncert v divadle přichystat. Na rozlučku pak zazněly i skladby Ty a já, Cosmoshop a Zůstaň tu se mnou a Richard Krajčo za celou kapelu nezapomněl poděkovat všem svým spolupracovníkům.

Text: Andrea Štipčáková
Témata: Kryštof, Richard Krajčo, Dům kultury Ostrava, LuckySings, Libor Bouček

4,50