LIVE: Marek Ztracený zakončil své Tour de Léto. V Ostravě dostal fanoušky do euforie

Vydáno 28.08.2022 | autor: redakce

Marek Ztracený připravil i letos pro své fanoušky nezapomenutelné Tour de léto. Laťka z předešlého roku byla nastavena poměrně vysoko. Toho se ale nezalekl a pokořil ji. Fanoušci se se zpěvákem mohli setkat na osmnácti místech napříč Českou republikou. V rámci celoodpoledního programu mohli vidět herce Richarda Genzera, začínající zpěvačku Elizabeth Kopeckou a vítěze MasterChef Česko Romana Stašu. Akci pak zakončil velkolepý koncert nabitý emocemi.

LIVE: Marek Ztracený zakončil své Tour de Léto. V Ostravě dostal fanoušky do euforie LIVE: Marek Ztracený zakončil své Tour de Léto. V Ostravě dostal fanoušky do euforie

Marek Ztracený
Tour de Léto, Ostrava
27. 8. 2022

Poslední zastávka Tour de léta se konala v Ostravě vedle Slezskoostravského hradu. Turné bylo do poslední vstupenky vyprodané, a tak poměrně malý, ale pěkný areál, čekal nával sedmi tisíc fanoušků. To Zlatého slavíka neodradilo a těsně před otevřením se Marek rozhodl pustit do prodeje dalších 250 lístků.

Marek Ztracený předvedl v Ústí nad Labem strhující show

Areál se otevřel přesně o půl čtvté odpoledne a už od počátku se od vstupu vinula dlouhá fronta až za roh ulice. Co se programu týče, na své si přišli pohybově či hudebně nadaní lidé i milovníci dobrého jídla. Ve Ztraceném Jukebox talentu si ti nejodvážnější mohli zahrát na hudební nástroj anebo si s Markem střihnout duet. Následoval kurz vaření s nejsympatičtějším kuchařem Romanem Stašou, ve kterém mohli diváci ochutnat jeho kulinářské umění. Předskokankou byla finalistka Superstar Elizabeth Kopecká, známá pod přezdívkou Zaelbeth. Ta kromě své novinky Summer Boyfriend zahrála populární anglické i české songy.

Taneční kurz s Richardem Genzerem odboural nejednoho návštěvníka. Herec nejenže všechny naučil jednoduchou choreografii, kterou fanoušci tančili během koncertu na písničku Tak se nezlob, ale také publikum bavil svými originálními vtípky.

Koncert jako jedna velká emoční smršť

Zlatý hřeb večera, koncert Marka Ztraceného, přišel krátce po dvacáté hodině. V momentě, kdy se zpěvák objevil na pódiu, se v publiku ozval hlasitý jásot a potlesk. Koncert zahájil písní Ztrácíš, která jeho kariéru odstartovala. Od začátku až do konce byla ve vzduchu cítit senzační atmosféra, která strhla každého.

Ztracený házel jeden hit za druhým jako Léto 95, Káva a sex nebo Dvě láhve vína. Lidé si jeho texty s radostí zpívali, a díky tomu muzikanta také nejednou dojali. „Lepší a větší rozloučení než právě v Ostravě, jsme si nemohli přát,“ napsal do story na instagramu zpěvák. Nechyběl ani kontakt s publikem, když se Zlatý slavík rozhodl jít během songu To se mi líbí mezi lidi, a ti se s ním objímali, fotili či podávali ruce.

Celé Tour De Léto Ztracený zakončil písní Naše cesty, která vyvolala mezi lidmi v publiku obrovské emoce. Fanoušci dokonce zpívali jednu celou sloku za něj, a nejednomu člověku z toho naskočila husí kůže. „Je konec… Poslední píseň uzavřela jeden neuvěřitelný příběh s názvem Tour De Léto, ke kterému se samozřejmě ještě několikrát vrátím. Děkujeme za dnešní atmosféru. Bylo vás tak strašně moc, byli jste úžasný publikum! Omlouvám se za pár momentů, kdy to na mě všechno dolehlo. Bylo to silnější než já… Díky Ostravo lepší konec jsme si nemohli přát,“ dodal na sociální síti zpěvák.

Jedinou kaňku na celém dni tvoří čipové náramky, které fanoušci Ztraceného obdrželi po příchodu do areálu. Tato inovace se na koncertech objevuje poměrně často. Bohužel, zde organizátor akce dopředu nikoho o tomto způsobu placení neinformoval, a tak to při koupi jídla a pití zaskočilo nejednoho člověka. Je pochopitelné, že se čipové pásky zařazují na několikadenních festivalech, kdy se díky nim například zabrání krádežím. Na jednodenní akci je to ale zbytečně složitý proces. Poté, co vystojíte frontu na pásku, totiž jdete do další, kde si nabijete čip a následně můžete jít konečně do poslední fronty, ve které si konečně pořídíte drink či jídlo.

To však nic nemění na tom, že zpěvákovi se Tour de Léto opět vydařilo. A pokud v následujících letech uskuteční další, bezesporu opět přiláká obrovské množství fanoušků. Atmosféra na akci totiž byla jedinečná.

Text: Lenka Skrzeczková, foto: Petr Hanč, Jakub Urbanec, Monika Růžičková (ilustrační)
Témata: Marek Ztracený, Elizabeth Kopecká, Richard Genzer, Roman Staša, Tour de léto, Ostrava

0,00