LIVE: Hentai Corporation předvedli ujetou estrádu za všechny prachy

Vydáno 08.05.2021 | autor: Hana Bukáčková

Streamy jedou na plné obrátky a svou trochou do mlýna přispěli i pověstní bouřliváci Hentai Corporation. Nebyli by to ale oni, kdyby koncert neudělali tak trochu "po svým". Nechybělo přání Jiřině Bohdalové k narozeninám, dělání si srandy z Jana Hamáčka, Andreje Babiše, Miloše Zemana a dalších politických břídilů a ani Sputnik s panem Flákancem nezůstali pozadu.

LIVE: Hentai Corporation předvedli ujetou estrádu za všechny prachy LIVE: Hentai Corporation předvedli ujetou estrádu za všechny prachy

Hentai Corporation
- Live in Očkovací centrum
KD Mladá Boleslav
7. 5. 2021

Hentai Corporation si spolu nezahráli už dlouho. Původně měli v plánu představit se svým fanouškům už na začátku roku, jenže osud tomu tehdy nepřál - Radek Škarohlíd dodělával dizertační práci a připravoval se na doktorandské státnice. S příznivci se tak formace spojila až včera. Koncert, na který kapela vybrala peníze prostřednictvím crowdfundingové kampaně, mohli všichni na kanále obyvak.tv sledovat zdarma.

RECENZE: Hentai Corporation znovu útočí! Na novém EP varují před ekologickou katastrofou a ukazují progresivnější polohu

Hentai Corporation se fanouškům přihlásili z kulturního domu v Mladé Boleslavi a jeho okolí a do svého programu tematicky zakomponovaly události, které nyní hýbou společností. Nechyběly tak narážky na očkování ani politické rejpnutí. Na koncertě bylo dokonce několik lidí oblečených do doktorských plášťů.

Samotný přenos uvedla znělka Family Frost, kterou si všichni třicátníci pamatují ze svého dětství (mladší ročníky, ať si vygooglí, o co byli ochuzeni), ale i scénka, jak se krade mrtvola ze hřbitova a Krajčo, který je trnem víceru muzikantů, přitom potutelně vykukoval za hrobem. Samotné rozuzlení, koho kdo kradl, jsme se bohužel během přenosu nedočkali. Nebo že by to souviselo se závěrečnou střílečkou? Kdo ví…

Po čem jsme nemuseli pátrat, byl parádní zvuk, který odpovídal koncertní šťavnaté energické náloži muzikantů. Co trochu pokulhávalo, bylo odsýpání mluvených skečů. Několika glosami zpestřil setlist komentátor. Bohužel opakoval gek s pomocí z Číny, jednou dokonce komentoval, když ještě kapela hrála. Přišlo mi to lehce mimo, nedotáhlé, spíchlé horkou jehlou. Kam se hrabe na Gondíky, na které přišla taky řeč. Co pobavilo jako vždy, byly místy hodně peprné vzkazy věrných fanoušků Hentai Corporation, které běžely na chatu. Humor korespondoval s aktuálním dění, žádné bezmyšlenkové posílání srdíček a podobně, jak to často bývá u konkurence.

Hentai Corporation v Plzni: Živelná smršť převálcovala Divadlo Pod Lampou

Další stálicí záběrů byla parodie na poslance Lubomíra Volného alias Flákance, jehož představitel ležel pouze v trenkách zkraje pódia. Ukazoval názvy písní, které jsou na řadě, občas vystrčil holý zadek, ale jinak ležel jak vyvržený vorvaň.

Celkově to byla jedna velká taškařice, scénky byly někdy až za hranou. Ale to jsou prostě Hentai Corporation. Diváci byli dokonce svědky toho, jak Mladou Boleslav zaplavila jistá zvrhlá zvířátka, sledovali, jak to funguje v normální rodině, a dozvěděli se, jak vypadá pomoc z Číny.

Na Hentai se mi líbí, že pro tvrdší slovo či rýpnutí nejdou daleko a jsou přímí a upřímní. Hraní uvedlo intro z Nemocnice na kraji města a pozdrav Radka Škarohlída aka doktora Sovy. Píseň Tragedy of Uncel Hitler věnoval herečce Jiřině Bohdalové, která oslavila v týdnu životní jubileum. Pochválil očkování Sputnikem, je to prý krásná práce. We are all Brothers byla pro Vrbětice, Methlocked darovala kapela Danielovi Smachovi, který pochází ze Sudet a netají se vášní pro piko. Rise for the last Time častoval Škarohlíd slovy: kdo nebrečí, je zmrd. Na pomoc v závěru v předělávce Davida Kollera přispěchal kytarista Kryštof Eichler. Škarohlíd to komentoval slovy: „Čím víc mániček, tím víc Ferrari.“ Dr. Zaius byl pro všechny zmrdy z ŘepkoFertu. A takhle bych mohla pokračovat dál… Na konec nemohli chybět staří dobří „Bobři“. Před závěrečnými titulky se objevilo věnování Petru Svobodovi, fanouškovi, srdcaře mnoha českých kapel včetně Hentai Corporation.

Setlist: Intro (Nemocnice na kraji města), Synthetic Limits, Trash Island, Tragedy of Uncel Hitler, We are all Brothers, Methlocked, Covers (Little Richard, Deep Purple), Paralyzed, Rise for the last Time, Tardigrade Hunt, Až ti řeknu, The Fall of Johann M, Dr. Zaius , Equilibristic Brides

Text: Hana Bukáčková, foto: ilustrační (archiv iREPORT)
Témata: Hentai Corporation, Mladá Boleslav, Radek Škarohlíd

0,00