LIVE: Nezkrotní bouřliváci Hentai Corporation pokřtili album ve vyprodaném klubu

Vydáno 28.10.2017 | autor: Hana Bukáčková

V předvečer státního svátku vzniku samostatného Československa si dali dostaveníčko fanoušci šílené party, která je krom skvělé muziky známá i svými výstřelky a živelnou show. Desku Intracellular Pets pokřtil producent Aleš Bajger a Vladimír 518 z labelu Bigg Boss, který si vzal Hentai Corporation pod svá křídla. Koncert byl upocený a na krev.

LIVE: Nezkrotní bouřliváci Hentai Corporation pokřtili album ve vyprodaném klubu LIVE: Nezkrotní bouřliváci Hentai Corporation pokřtili album ve vyprodaném klubu

HENTAI CORPORATION
PALÁC AKROPOLIS, PRAHA
27. 10. 2017

Večírek zahájil zpěvák Radek Škarohlíd slovy: "Kdokoliv vypadá jako z Dačic, toho vyžeňte!". Narážel jimi na letní incident, který se odehrál na tamějším festivalu, kdy byla kapela organizátory vyhozena z pódia. Koncert otevřeli novinkou Synthetic Limits, ke které před pár dny vydali stylový klip. Nebyla to jediná skladba z nové desky, kterou jsme mohli za večer slyšet. Desku nám představili kompletně celou včetně songů jako Over, Tardigrade Hunt či Dancing With The Devil, které mají největší potenciál, aby se z nich staly hity.

Ke konci došlo i na staré dobré "Bobry" či Tragedy Of Uncle Hitler, přičemž během setu nechyběl cover Až ti řeknu od Davida Kollera. Jednotlivé písně věnoval Škarohlíd Okamurovi, Babišovi, všem, co berou antidepresiva, želvuškám, svému bratrovi Petrovi, ale i své přítelkyni Báře, se kterou je sedm let.

Hentai Corporation interview: Něco jsou kecy, něco show a sranda, ale vždycky do toho jdeme po hlavě

DIVOKÁ SHOW PLNÁ VÝSTŘEDNOSTI, ALE I KVALITNĚ ODVEDENÉ PRÁCE

Jen málokterá česká kapela naplňuje význam rock'n'rollu tak důsledně jako Hentai Corporation. Své pověsti bouřliváků a totálních šílenců dostáli i živelným vystoupením. Rock'n'roll díky jejich pojetí nezná v české kotlině hranic, to, co předváději, zde nemá obdoby. Na pódiích se již Hentai Corporation zařadili k jistotám nevšedního zážitku a jejich divoké show jsou plné výstřednosti, provokace a vulgarity, kdy alkohol teče plným proudem, Škarohlíd si nestíhá masírovat bradavky a strkat mikrofon do rozkroku. Koncerty jsou ale i o skvělých muzikantských a pěveckých výkonech a genialitě jednotlivých skladeb.

Nové desky: Rock'n'rolloví šílenci Hentai Corporation, tančící Mydy Rabycad nebo filozofující Boris Carloff

Alfa samec Radek řádil po pódiu jak šílenec, až měl technik Dan co dělat, aby za ním včas stíhal rozmotávat kabel od mikrofonu, zároveň měl ale vše pod kontrolou. Koncert to byl upocený, živelný, s neutuchajícím zápalem energie, kam se na něj hrabe elektrárna v Dukovanech. Přitom den předem byl zpěvák skolen chřipkou a ležel doma s horečkou. Na jeho výkonu to rozhodně nebylo znát, a všem, kteří přišli, spadla brada. Geniální hlas a projev v jednom. Během večera se mohl rozdat - a to doslovně. Odhazoval totiž svršky a na konci věnoval fanouškům i svou bílou ponožku, bez které by koncert nebyl koncertem.

TOP 8 videoklipů týdne: Hentai Corporation běsní v levné putice, Michal Hrůza míří za polární září

Dorazil i předem neohlášený host Daniel Kurz z Atari Terror, který přiložil polínko pod kotlem a proměnil rozpoutané peklo pod pódiem ještě ve větší nekontrolovatelný masakr. S Hentai Corporation si zazpíval No More Love, kterou společnými silami vyprodukovali před více než šesti lety. Během večera se křtila nejen deska, ale i stylový vinyl v barvě lahvové zelené. Křest byl svěřen producentovi Aleši Bajgerovi, u kterého v ostravském studiu Citron natáčeli, ale i Vladimirovi 518, pod jehož záštitou deska vyšla.

Setlist: Synthetic Limits, Tardigrade Hunt, Ethereal Prayer, Call Me! Woman!, Soul Dismantler, Až ti řeknu, Would You Give Me More?, Tragedy of Uncle Hitler, Lost in Tensions?, Paralyzed, Heaven, No More Love, Dancing With The Devil, Over, The Fall of Johann M., Mr. Self-denier, Equilibristic Brides, Dokktor Zaius

Text: Hana Bukáčková, foto: Jan Nožička

Témata: Hentai Corporation, Intracellular Pets, Synthetic Limits

5,00