LIVE: Kapela Sebastian zavelela „Vzhůru na palubu!“ Zazpívala si s věrným fanouškem Sváťou a roztančila příznivce na březích

Vydáno 28.06.2021 | autor: Barbora Kubalová

Lidé na březích tančili, dělníci opravující most se nestačili divit a odvážní plavci z nudapláže kapele mávali. I takový byl další ze série koncertů konaných v rámci projektu Vzhůru na palubu, jehož organizátoři tentokrát na lodi Odra přivítali kapelu Sebastian a její fanoušky. Jak formace prozradila, šlo o její první živý koncert po téměř roce. Na její sehranosti to však téměř nebylo znát a stejně jako její příznivci si koncert náležitě užila.

LIVE: Kapela Sebastian zavelela „Vzhůru na palubu!“ Zazpívala si s věrným fanouškem Sváťou a roztančila příznivce na březích LIVE: Kapela Sebastian zavelela „Vzhůru na palubu!“ Zazpívala si s věrným fanouškem Sváťou a roztančila příznivce na březích

Sebastian
Rašínovo nábřeží, Praha
28. 6. 2021

Uplynul téměř rok od chvíle, kdy stála kapela Sebastian naposled na pódiu. Koronavir zrušil stejně jako dalším hudebníkům i jí naplánované koncerty a jak nám v nedávném rozhovoru prozradil frontman formace, finančně přežil hlavně díky sponzorům. Situace se však naštěstí obrací k lepšímu a koncertní sezóna se pomalu rozbíhá. Tu svou skupina otevřela dvojkoncertem na lodi Odra, který odehrála v rámci projektu Vzhůru na palubu.

Sebastian odstartoval letní sezónu koncerty na Vltavě, na loď si pozval Adama Mišíka, ATMO Music i Kazmu

Ještě před dvěma měsíci nebylo jisté, zda se koncert vůbec uskuteční. Díky vládním uvolněním se ho však povedlo uspořádat, a nakonec hned dvakrát. První vystoupení totiž Sebastian vyprodal, a tak se organizátoři rozhodli přidat show druhou. A ani na ní paluba rozhodně nezela prázdnotou.

Koncert kapela zahájila písní Bestseller, kterou vydala před dvěma lety na svém druhém albu Rub a líc. Netradičně pokračovala písní Vesmírná a doprostřed vystoupení se rozhodla zařadil svůj největší hit Toulavá, který obvykle hrává až v samotném závěru. Změnu však fanoušci přivítali a Sebastiana Navrátila během songu přizvali i mezi sebe.

Píseň Cizinka, která je duetem s Adamem Mišíkem, musel zpěvák, možná ke zklamání některých příznivců, odzpívat sám. Jeho mladší kolega se bohužel na první koncert nalodit nestihl, nakonec ho však zdárně zastoupili Sebastianovi fanoušci. A právě s jedním z nich, Sváťou, se muzikant nakonec rozhodl střihnout si singl ještě podruhé. Jak vysvětlil, Sváťa patří mezi jeho nejvěrnější příznivce a už dlouho mu sliboval, že si spolu zazpívají.

ROZHOVOR | Sebastian: Příští singl nebude o lásce. Díky zdravotním problémům jsem si uvědomil spoustu svých chyb

Netradiční pojetí koncertu, respektive jeho konání na lodi, nabídlo řádku zajímavých situací. Loďky s malými fanoušky Sebastiana se držely za Odrou, aby si i tyto děti mohly poslechnout alespoň jednu písničku, dělníci pracující na jednom z mostů si asi říkali, co se to děje, a lidé na březích, kteří se ve Vltavě rozhodli zchladit, si dokonce zatančili. A pozadu nezůstali ani ti na nudapláži, kteří na loď nadšeně mávali (a snad tím Sebastiana lákali, ať se k nim přidá?). Na dálku pak frontman pozdravil svého „bratrance“ Miraie Navrátila, jenž hrál ve stejném čase na jiné plavbě.

Zpět do přístavu kapela doplula bez mála po dvou hodinách plavby, během které zahrála i nejnovější songy Prach a Stačí jen málo, s nímž zpěvákovi pomohl Kryštof z ATMO Music. Ten si však neuhlídal čas a v závěru tak bohužel propásl nástup do dalšího společné skladby se Sebastianem – Polety, jež měla být pomyslnou tečkou za hudebním odpolednem. Ale protože si fanoušci vyžádali přídavek, rozhodla se skupina zaimprovizovat a zahrála cover své oblíbené Kde si včera bol.

Témata: Sebastian, ATMO Music, Vzhůru na palubu, koncert, loď

4,00