LIVE: OneRepublic si na Colours svou češtinou podmanili dav

Vydáno 20.07.2023 | autor: Barbora Turková

Jeden z nejočekávanějších a největších českých festivalů je tady. Multižánrový Colours of Ostrava otevřel své brány a hned první den nabídl několik příjemných překvapení včetně akustických setů Mirai, Ewy Farne a Štěpána Kozuba s Jiřím Krhutem. Z českých interpretů zaujali také Pam Rabbit a Emma Smetana s Jordanem Hajem, jedničkou mezi zahraničními byli OneRepublic.

LIVE: OneRepublic si na Colours svou češtinou podmanili dav LIVE: OneRepublic si na Colours svou češtinou podmanili dav

Colours of Ostrava
Ostrava
19. 7. 2023

První den Colours of Ostrava přálo počasí. Návštěvníci areál Dolních Vítkovic zaplnili velmi rychle a brzy se dočkali také prvních koncertů včetně speciálního akustického setu Ewy Farne, Mirai a Štěpána Kozuba s Jiřím Krhutem. Příjemným překvapením bylo vystoupení funko-punkové-reggae party z Německa Labrassbanda, která svou show strhla a zaujala. Ať zní tohle spojení šíleně, pánové si ho užívali a svým výkonem dovedli strhnout i přítomné fanoušky, kterých rozhodně nebylo málo.

Colours of Ostrava zahájili Ewa Farna, Mirai a Štěpán Kozub s Jiřím Krhutem, večer nadchli OneRepublic

Na Liberty Stage se po deváté večer představilo elektropopové trio z Tel Avivu Garden City Movement, které svým setem nadchlo spíše z poloviny. Kdyby sestavu pořadatelé posunuli na zhruba jednu, druhou hodinu ranní, ničemu by to neuškodilo. Hodili se spíše na afterparty než před hlavního headlinera. Výkon ale trio rozhodně nepředvedlo špatný a některé rychlejší songy vás donutili hýbnout bokem.

Hlavní hvězdou středečního večera byli ale bezpochyby One Republic. Zpěvák a jeden z nejvytíženějších skladatelů současnosti Ryan Tedder nadchl už od začátku, kdy na ostravské publikum promluvil česky. A nebylo to jen obligátní "ahoj", ale do placu hodil hned několik vět. Kapela zahrála svoje největší hity jako Stop And Stare, Secrets, Recue Me, Love Runs Out, I Lived, Counting Stars, Sunshine a další. Tedder navíc ukázal, že není jen skvělý zpěvák, ale také výborný textař, který je podepsaný pod desítkami hitů jiných interpretů. Právě ty na Colours také zazněly. Možná se ale nabízí otázka, proč dostaly přednost skladby od Beyoncé, Jonas Brothers nebo Leony Lewis před písněmi OneRepublic, které by si přítomní fanoušci poslechli možná raději?

OneRepublic rozzářili Colours of Ostrava, fanouškům nabídli show protkanou hity

V závěru večera organizátoři na sociálních sítích oznámili smutnou zprávou - zpěvačka Ellie Goulding, která měla být jednou z hvězd čtvrtečního programu, svůj koncert na Colours neodehraje, a to kvůli zdravotním problémům. Na hlavní stagi ji nahradí francouzský průkopník elektropopového synthwave Kavinsky. Operativně se pořadatelům povedlo domluvit koncert Chinaski, sestava zahraje od 21:30 na Liberty Stage.

Text: Barbora Turková, foto: Tereza Slowiková
Témata: Colours of Ostrava, Ewa FarnaMirai, Štěpán Kozub, Jiří Krhut, Emma Smetana, Jordan Haj, OneRepublic, Ryan Tedder

0,00