LIVE: Robbie Williams svou famózní show ohromil Prahu, zazpíval si i duet se svou manželkou

Vydáno 20.08.2017 | autor: Filip Pešta

Svým třetím pražským koncertem Robbie Williams opět dokázal, že je v současné pop music jedinečným úkazem. Během své strhující show dokáže bavit i dojímat a střídat pěvecké polohy jako pověstný chameleon. Pestrou podívanou si přivezl i do Letňan - a na pódium si dokonce přizval svou manželku a také otce.

LIVE: Robbie Williams svou famózní show ohromil Prahu, zazpíval si i duet se svou manželkou LIVE: Robbie Williams svou famózní show ohromil Prahu, zazpíval si i duet se svou manželkou

ROBBIE WILLIAMS
LETŇANY, PRAHA
19. 8. 2017

Než se z obří stage začaly ozývat první tóny hudební produkce, mohl do sebe jedinec kopnout nejednoho Jégra, nakoupit stylový merch nebo zdolat obří hot dog. Předzvěsti dešťů definitivně uzemnily sluneční paprsky a přesně podle časového harmonogramu začala první část programu - předskokani Erasure, kteří rozhicovali návštěvníky svou devadesátkovou diskotékou.

RETRO: Když zpíval Robbie Williams v roce 2003 poprvé v Praze, pop povýšil na královskou zábavu

Po jejich vystoupení se dvě gigantické fotografie Robbieho začaly měnit v promítací obrazovky virtuálním tapetováním a s příchodem hodiny "R" se před očima návtěvníků rozsvítila armáda světel. Úvod jako při boxerském zápase doplnila přetextovaná britská hymna s názvem God Bless Our Robbie, která byla samozřejmě typicky williamsovskou recesí s verši jako: "Jednou ho pasují na rytíře a vše bude mít hotovo."

BLOG: Robbie Williams v Praze - Když se celoživotní zážitek ztratí na rozmazaných displejích telefonů

Vzápětí už Robbie stojí v boxerském županu na pódiu, sundává kapuci a vítá Prahu skladbou The Heavy Entertainment Show. Jeho entrée má jako vždy energicky drzý podtext, který vrcholí vyhrnutím sukně se slovy: "Jmenuju se Robbie a tohle jsou mý koule!" Následuje koncertní hecovací stálice Let Me Entertain You a celé Letňany skáčou ve víru euforie. Robbie klasicky zůstává ve své pompézní roli s klidným úsměvem a vědomím, že na to prostě pořád má.

TOP 10 nejlepších písní Robbieho Williamse ušima dvou redaktorů

ZÁBAVNÝ ROBBIE ZA DOPROVODU FAMÓZNÍ VIZUALIZACE

Ano, Williamsovy venkovní koncerty mají neuvěřitelnou vizuální stránku a ani tentokrát tomu nebylo jinak. Výše zmíněné promítací obrazovky svůj vizuál tématicky měnily při každé písni. Monsoon byla dokonale laděna do deště a bouřky, swingovka Minnie And The Moocher noční kavárnou 30. let a Rudebox retro videohrou. Konfety a ohně samozřejmě nezbytností.

Jak zasvěcení dávno vědí, Robbie Williams je nejen skvělý zpěvák, ale i bavič. V důsledku toho se pražský koncert samozřejmě neobešel bez historek ze života. "Moje dcera na mě kouká v televizi a říká: 'Mami, až to skončí, můžu se koukat na něco normálního?'" Kromě toho si samozřejmě bez ostychu dělá legraci sám ze sebe. Předtím, než se na plátně objevuje fotografie George Michaela za doprovodu vícehlasých vokálů písně Freedom, sděluje Williams přítomným, jak svůj idol poprvé potkal, když byli s Take That v Německu. "Nejsem gay, ale Georgovi bych ho vykouřil." řekl na Michaelovu adresu.

RECENZE: Chameleon Robbie Williams dává vybrat ze švédského stolu emocí

Tóny písně Love My Life věnované jeho dětem ho posazují do obří boxerské rukavice, která s popovou hvězdou jezdí sem a tam. Ke koncertu samozřejmě patří i hecování publika. Kromě improvizovaných pěveckých frází, které si oblíbil po vzoru Freddieho Mercuryho, došlo i na známé hity například od Amy WinehouseBon Jovi nebo Bee Gees.

NA PÓDIU S TAŤKOU I MANŽELKOU

"Teď příjde ta část koncertu, kdy si sem na stage vezmu nějakou z vás. A víte co? Seru na to, přivedu vám sem někoho speciálního," shodil prohlášením svůj klasický stage act a vzápětí se na pódiu objevuje jeho žena - herečka Ayda Field, aby si s manželem zazpívala Something Stupid s maskou na hlavě, protože zpívání není její silná stránka. V závěru se přece jen dočkáme živého zpěvu v krátké konečné frázi "I Love You" a Ayda opusinkována svým vysněným mužem odchází do backstage. Než bys řekl Take That, na pódiu zpívá Robbieho otec, zatímco si synáček v klidu hoví na přistavěném gauči a vizuál zobrazuje retro televizi. V duetu Kids nahradily Kylie Minogue střídající se Robbieho vokalistky, které předvedly v celé své kráse nadpozemské hlasové fondy.

Prostor dostali i výherci soutěže Full Robbie Williams Tour Experience, přičemž dokonce došlo i na žádost o ruku. "Díky bohu, že řekla ano," oddechuje si Robbie a věnuje snoubencům baladu She's The One. Vzápětí už pražský pěvecký sbor Letňany zpívá refrén skladby Angels a celou scénou se hemží famózní světelná podívaná s ohňostrojem. The Heavy Entertainment Show ukončuje skladba My Way Franka Sinatry a Robbie za bouřlivého ječení a tkeskání odchází s písní na rtech poté, co zazpívá začátek refrénu Angels.

Robbie Williams to zase dokázal. Předvedl tuzemskému publiku famózní kulturní zážitek jak po hudební, tak vizuální stránce. Všem zúčastněným opět ukázal, že zvládne být drzým floutkem, citlivým mužem, skvělým bavičem a výborným zpěvákem. a tak skoro dvě hodiny jeho show utekly jako voda. Show, na kterou jen tak nezapomeneš.

text. Filip Pešta, foto: archiv, Lucie Šimůnková (Instagram photos)

Témata: Robbie Williams, The Heavy Entertainment Show, Erasure

5,00