LIVE: Sofian Medjmedj si přeje, aby se na jeho koncertech lidé oprostili od všech starostí. A to se mu v Ostravě povedlo

Vydáno 03.03.2023 | autor: Pavlína Doláková

Sofian Medjmedj je jednou z největších nadějí současné české hudební scény. Jednadvacetiletý zpěvák si po kratší koncertní pauze podmanil ostravský Barrák. Fanoušci v jednu chvíli řvali tak, že nebylo slyšet vlastního slova. Krom zpěvu předvedl taky hru na akustickou a elektrickou kytaru a přivezl si i hosta Reginalda.

LIVE: Sofian Medjmedj si přeje, aby se na jeho koncertech lidé oprostili od všech starostí. A to se mu v Ostravě povedlo LIVE: Sofian Medjmedj si přeje, aby se na jeho koncertech lidé oprostili od všech starostí. A to se mu v Ostravě povedlo

Sofian Medjmedj
Ostrava, Barrák
2. 3. 2023

Sofian Medjmedj v ostravském Barráku úspěšně odstartoval rok 2023. Říká se o něm, že je jednou z největších naději české hudební scény a rozhodně to na svých shows dokazuje. Jeho fanouškovská základna se čím dál více rozrůstá, což bylo vidět i v ostravském music klubu Barrák. Muzikantovi příznivci obsadili první řady v podstatě okamžitě. Music klub naštěstí disponuje dobrým ozvučením a zvuk byl tím pádem velmi kvalitní v každé části.

Sofian Medjmedj se v Ostravě cítil jako doma. V Barráku zahájil koncertní sezónu

Zpěvák odstartoval ostravskou show songem Až moc high, při kterém hned zjistil, že fanoušci jeho tracky znají moc dobře. Za celý večer nebyla jediná píseň, kterou by společně s ním nezpívalo i publikum a Sofian si to náležitě užíval. Do svého repertoáru se nebál zařadit ani skladby, které má společně s ATMO Music. Dokud nás smrt nerozdělí nebo song, který napsal pro svou sestru Ty a já. Samostatné podání zpěváka ale rozhodně neubralo na kvalitě těchto písní.

Starší písničky z počátků tvorby Sofiana Medjmedj doplňovaly tracky z jeho debutového alba 19, které vydal před dvěma lety, nechyběly ale ani ty nové včetně posledního vydaného singlu Vice City. To, že je jednadvacetiletý mladík nejen talentovaný zpěvák, ale i hudebník, předvedl, když nechal svou kapelu ve složení Petr Hataš (bicí) a David Kandler (kytara) odpočinout a sám si do ruky vzal akustickou kytaru. Při songu „pryč“ pak dokonce vytáhl kytaru elektrickou.

Jako hosta si s sebou do Ostravy přivezl zpěvák Reginalda, s nímž má hned několik skladeb, které publiku také převedla dvojice naživo. Největší „bordel“ nastal ve chvíli, kdy zazněla písnička doubledate, která se vyznačuje svým osobitým stylem a Sofian Medjmedj v ní ukazuje, že umí i něco jiného než klasický popík.

Přes řev fanoušků mezi písněmi nebylo slyšet vlastního slova. „Tohle je fckn crazy,“ pronesl zpěvák. Atmosféra na více než hodinu a půl dlouhém koncertě byla plná energie a dobré nálady. Sofian Medjmedj sám řekl, že by si přál, aby jeho koncerty byly místem, kam se lidé budou rádi vracet, a kde oprostí svou mysl od všech starostí a budou si užívat sílu daného momentu. A to se mu v Ostravě bezesporu povedlo.

Text: Pavlína Doláková, foto: Lucie Nohlová
Témata: Sofian Medjmedj, Reginald, Barrák, Ostrava

4,00