LIVE: The Kills svým indie rockem premiérově dobyli Prahu

Vydáno 07.06.2017 | autor: Dominik Pavliš

Původně se mělo britsko-americké duo The Kills poprvé představit českému publiku v Praze už loni v srpnu. Několik dní před koncertem však přišla zpráva o zhoršeném zdravotním stavu zpěvačky Alison Mosshart, která měla zápal plic. Fanoušci se však dočkali nového termínu. Na beznadějně vyprodaný koncert se několik dlouhých měsíců čekání vyplatilo - stál za to!

LIVE: The Kills svým indie rockem premiérově dobyli Prahu The Kills svým indie rockem premiérově dobyli Prahu. Foto: Jaroslav Kutheil

THE KILLS
ROXY, PRAHA
6. 6. 2017

Večírek odstartovalo londýnské trio Husky Loops. Právě Praha byla jejich první předskokanskou zastávkou. Svým britpopem zvládli svou roli na výbornou a skvěle navnadili vyprodané Roxy na hlavní hvězdy.

FOTOREPORT: Strhující premiéra The Kills v Česku proběhla v Roxy

The Kills se s tím od začátku do konce vůbec nepárali - po jednoduchém nástupu zazněla jako první skladba Heart Of A Dog, zakončená slovem "děkuji" z úst zpěvačky Alison Mosshart, která toho vlastně o moc víc do konce nenamluvila. Atmosféře celé show to ale vůbec neubíralo na síle. Ve svém zpěvu si byla stoprocentně jistá a jako frontwoman kapely působila i vizuálně skvěle.

Nelze samozřejmě také opomenout druhou polovinu skupiny - kytaristu Jamieho Hince. Právě jeho specifická, originální hra na kytaru, zvuk a hutné riffy dělají The Kills tím, kým jsou. I přestože měl opakované problémy s mikrofonem, koncert odehrál na výbornou.

Show pokračovala skladbami Kissy Kissy, Black Balloon, první písní z posledního desky Doing It To Death nebo energickou Tape Song. V přídavku se jako první objevila krásná verze skladby That Love pouze v podání Alison s akustickou kytarou. Za ní následoval hit Siberian Nights, Cheer & Cheerful a poslední píseň No Wow. The Kills v Roxy zářili a jistě nemalý podíl na příjemné atmosféře měl také zvuk, který byl nadprůměrný.

text. Dominik Pavliš, foto: Jaroslav Kutheil

Témata: The Kills, Roxy, koncerty, indie rock

4,50