LIVE: Alvaro Soler prozářil Forum Karlín španělským sluncem

Vydáno 19.02.2017 | autor: redakce

Pražské Forum Karlín v sobotu 18. února přivítalo španělského popového zpěváka Alvara Solera, který poprvé navštívil Českou republiku. Již dlouho dopředu bylo vyprodáno. Nedílnou součástí jeho první zdejší zastávky byla prohlídka pražských památek, při které jsme ho potkali a prohodili s ním pár slov. Přítomné okouzlil nejen svým úsměvem, ale také přátelským chováním.

LIVE: Alvaro Soler prozářil Forum Karlín španělským sluncem Alvaro Soler prozářil Forum Karlín španělským sluncem. Foto: Eva Dang

ALVARO SOLER
FORUM KARLÍN, PRAHA
18. 2. 2017

Dříve než vystoupil Alvaro Soler, publikum uvolnila Alaska svými skladbami v indie stylu a s různými smyčkami. Ač její vystoupení bylo skvělé, někteří diváci nebyli schopni ocenit krásu její tvorby a kazili tak atmosféru ostatním posluchačům. Přístup obecenstva se však náhle změnil, jakmile zazněly první tóny latinské hudby, konkrétně Alvarovy nové písně Animal.

Alvaro Soler hned napoprvé vyprodal koncert v Praze, přivezl i Sofii

Všichni v sále se rozvlnili a užívali si alespoň trochu letní pohody, kterou nám Alvaro přivezl až z Barcelony. Po odehrání několika písní byla Solerovi předána Zlatá deska za jeho nové album Eterno Agosto. Během koncertu zazněly nejznámější hity, mezi které patří Volar, Lucía a pochopitelně i El Mismo Sol, který mu vynesl několik ocenění a také jej znovu nazpíval s Jennifer Lopez v anglicko-španělské verzi. Nemohla chybět ani v Česku tak populární Sofia

Doprovodná kapela se skládala celkem ze šesti lidí a jednou z nich byla samotná předskokanka Alaska, která si později zazpívala duet s Alvarem. Ten nám také v průběhu večera ukázal, že kromě zpěvu se nebojí zahrát na bonga či na kytaru, čímž koncert zpestřil. Pochválit také musíme výzdobu samotného pódia, které dodávalo španělským rytmům tu správnou atmosféru. Nemluvě o skvělém osvětlení, které chvilkami připomínalo teplé letní slunce.

S publikem se Soler rozloučil třemi přídavkovými písněmi a také slibem, že v co nejkratší době znovu Českou republiku navštíví, což muselo potěšit všechny fanoušky v sále.

text: Tereza Kalabzová, foto: Eva Dang

Témata: Alvaro Soler, Sofia, koncerty, Forum Karlín