LIVE: Circus Brothers nechali těžkosti za sebou, Rock Café uvrhli do tanečního víru

Vydáno 06.05.2017 | autor: redakce

Rock Café se v pátek 5. května rozeznělo disco-balkánskou dechovkou. Pražští Circus Brothers, kteří se po problémech uvnitř kapely odtrhli ze své původní formace Circus Problem, zahráli s Oranžádou. A své domácí fanoušky nadobro utvrdili v tom, že všechny trable z minulosti jsou už za nimi.

LIVE: Circus Brothers nechali těžkosti za sebou, Rock Café uvrhli do tanečního víru Circus Problem interview: Inspiraci bereme v chlastu, ženách a životě. Foto: Veronika Matějková

CIRCUS BROTHERS + ORANŽÁDA
ROCK CAFÉ, PRAHA
5. 5. 2017

Zkraje večera navnadila posluchače dechová kapela Oranžáda. Spřátelená formace složená i ze členů Circus Brothers pochodovala od horního baru až do sálu, kde diváky roztančila a přichystala na divokou jízdu, která je čekala. Chválit můžeme především dobrý playlist. Kapela předvedla své vlastní kousky, které si zatím můžeme poslechnout jen při živém koncertu, a to například skladbu Sukničkář nebo Romeo and Juliet. Vsadili také na známé balkánské klasiky, jako jsou Bella ciao nebo Kalashnikov od Gorana Bregoviče. K dokonalé absurdnosti svého vystoupení zahráli ve vlastní úpravě i lidovky, třeba Holku modrookou, v neuvěřitelně našlapaném tempu.

FOTOREPORT: Circus Brothers a Oranžáda roztančili Rock Café balkánskou dechovkou

CIRKUS NA PÓDIU A KOŇSKÁ HLAVA

Trombónista, tanečník a hráč na baskřídlovku Jakub Mašek oblékl svou proslulou zelenou teplákovku, houslista Martin Sedlák si nezapomněl vzít svou umělou koňskou hlavu. Předvedli svým fanoušku prostě takovou show, na kterou jsou zvyklí. Novinkou pro pražské publikum ale mohl být nový frontman a student DAMU Eliáš Jeřábek. Ten se zbytku republiky předvedl již na turné s Mydy Rabycad, ale v Praze měl premiéru. Zvládl to dobře, diváky si nepochybně získal svou divadelností.

Circus Problem interview: Inspiraci bereme v chlastu, ženách a životě

Na kluky byl zkrátka skvělý pohled. Domácího publika už se evidentně nemohli dočkat, a proto z nich sršela nesmírná energie. Minulost je stmelila natolik, že jsou nejen dobří kolegové na pódiu, ale i skvělí přátelé v životě. A to je ta přidaná hodnota kapely.

Circus Brothers, o kterých v poslední době slyšíme čím dál víc, si nenechají ujít ani letní sezónu a vyjedou na festivalovou tour. Od menších zastávek na městských festivalech se přijedou předvést a žánrově vyvážit velké festivaly jako například Mighty Sounds nebo Rock For People. Na podzim pak vyrazí na velkou koncertí šňůru s Fast Food Orchestra, kterou zakončí koncetem v pražském Lucerna Music Baru.

Jak je vidno, kluci jsou na roztrhání a míří vysoko. Balkánskou osvětu dělají poctivě a nás to baví čím dál víc.

text: Lucie Šimůnková, foto: Veronika Matějková

Témata: Circus Brothers, Circus Problem, balkán, Rock Café