Vydáno 08.09.2016 | autor: Hana Bukáčková

Známá funky parta rozvlnila nejeden bok hned při prvním ze svých dvou koncertů v Jazz Docku. Jamovala, bavila svým typickým humorem a servírovala ověřené hity nejlepším možným způsobem.

LIVE: Funky uragán J.A.R. kope za mír a je Potomek Prahy! J.A.R. v Jazz Docku kopali za mír. Foto: Čestmír Jíra

J.A.R.
JAZZ DOCK, PRAHA
7. 9. 2016

Funky se ve čtvrtek rozléhalo pražským Jazz Dockem, J.A.R. doplnili další muzikanti včetně Roberta Balzara - sotva se vešli na již tak malý prostor pódia. Skupina přišla ve výborné náladě, kterou servírovala v menších či větších porcích všem přítomným.  Nešetřili svým svérázným humorem, který je místy ostrý jako břitva a nebojí se silných slov. Nabitý playlist začali skladbou s popěvkem "Když Tě život láká, vyndej svýho ptáka..." Tím ještě více uvolnili již tak příjemně otevřenou atmosféru. Písně prokládali svými vtipnými poznámkami a lehce se mezi sebou popichovali, tím koncert víc a víc gradoval.

FOTOREPORT: J.A.R. v Jazz Docku kopali za mír! Podruhé zahrají ve čtvrtek

DO HRANÍ S RADOSTÍ A ENERGIÍ

Uznávanou formaci tvoří silní muzikanti a výrazné osobnosti, a tak nebyla nouze o hudební "majstrštyky". Vystoupením se prolínaly nejenom společné jamy, ale i sóla jednotlivců, výborně například vyzněl saxofon Radka Kašpara při písni Jsem pohodlný, jež byla plná sexy tónů. Základem jejich hudby je silná hráčská základna a osobití zpěváci, kteří si vychutnávají plnými doušky to, že se můžou "předvést" a ukázat ze sebe to nejlepší. Odráží se v ní jejich hravost, nadšení  a energie, se kterou do hraní jdou. Například Dan Bárta prožívá své feelingy i tanečním projevem a Majkl Viktořík se zas rád svléká a neváhá odhodit tričko.

Nouze o osobnosti nebyla ani mezi fanoušky, kteří přišli podpořit své kamarády a kolegy. Playlist zahrnoval především ověřené starší kousky. Během vystoupení prohlásili, že se nemáme bát, nové desky se dočkáme. Nezbývá nám než čekat a doufat, že mezitím z toho čekání nezešedivíme.

text: Hana Bukáčková, foto: Čestmír Jíra

Témata: J.A.R., Dan Bárta, funk, Jazz Dock, koncerty

4,00