LIVE: Laškování s ženskou částí publika i hledání partnerek. Kapela Hrůzy dorazila do Krnova

Vydáno 17.04.2022 | autor: redakce

Kapela Hrůzy po dvou letech konečně vyrazila na turné po České republice, aby divákům představila své poslední vydané album Světlo do tmy. Její třetí zastávkou z devíti plánovaných byl hornoslezský Krnov, kterému předvedla pohodovou show, na kterou diváci tak dlouho čekali. Sestava šesti sympaťáků okouzlila nejednu ženu v publiku.

LIVE: Laškování s ženskou částí publika i hledání partnerek. Kapela Hrůzy dorazila do Krnova LIVE: Laškování s ženskou částí publika i hledání partnerek. Kapela Hrůzy dorazila do Krnova

Michal Hrůza a Kapela Hrůzy
Kofola Music Club, Krnov
16. 4. 2022

Michal Hrůza a Kapela Hrůzy konečně dorazili do Kofola Music Clubu v Krnově. Koncert se měl uskutečnit již dříve, vzhledem k vládním opatřením však dva původní termíny padly a fanoušci se sestavy dočkali až nyní.

Ta představila mimo jiné písně ze svého posledního poprockového alba s názvem Světlo do tmy, které spatřilo světlo světa již v roce 2020. Jde o desku mnohem tvrdší a temnější, než jsou předchozí alba formace, zároveň však v sobě nese i spoustu naděje. To dokazuje i úvodní stejnojmenná píseň, jež říká, že i když se zrovna nacházíte ve tmě, brzy naleznete cestu ke světlu.

Michal Hrůza dovezl do Plzně humor i ploužáky, pokoušel se o “plzeňštinu”

Koncert však nebyl jen o novém albu, zazněly i divácky oblíbené starší pecky. Nechyběly například Bíla velryba nebo Namaluj svítání, při kterých zpíval spolu s kapelou i celý klub.

Také laškování s ženským osazenstvem v publiku mezi písničkami přineslo uvolněnou atmosféru doplněnou vtipnými poznámkami Michala. Ten se dokonce snažil několika členům kapely najít mezi divačkami partnerku, šlo ovšem pouze o legraci. Sestava sršela vtipem od samého začátku, kdy oznámila, že Michal není přítomen kvůli natáčení v televizi a místo něj vystoupí jeho postižený bratr Arnošt. Ten vzápětí také přišel na pódium. Byl to Michal v čepici a do své role se vžil opravdu bravurně. Odehrál takto první píseň a poté zase odešel. následně už přišel Michal v celé své kráse (bez čepice) a začala plnohodnotná podívaná.

Po odehrání poslední skladby se nesl klubem honosný potlesk, a tak se Michal Hrůza s kapelou po vyvolávání vrátili zpět na stage a zahráli přídavek v podobě písně Voda živá, kterou zpěvák napsal pro Anetu Langerovou. Vysvětlil to slovy, že si nenechá nikým zakazovat tuto píseň hrát, protože v sobě nese pozitivní poselství a to chce prostě předávat dál.

Text: Pavlína Doláková, foto: Pavlína Doláková
Témata: Michal Hrůza, Kapela Hrůzy, Krnov, Kofola Music Club

0,00