LIVE: Třicetiny Lucie v Plzni: Fanoušci při výtečné show jásali tak, že překřičeli i kapelu

Vydáno 18.06.2016 | autor: redakce

Skupina Lucie slaví již 30 let od svého založení třemi koncerty v České republice a jedním na Slovensku. Přestože se brány zahajovací show v lochotínském amfiteátru v Plzni otevřely přesně dle plánu, tedy v 16 hodin, skalní fanoušci vyčkávali před vstupem už dlouho dopředu. Litovat rozhodně nemuseli - viděli prvotřídní vystoupení.

LIVE: Třicetiny Lucie v Plzni: Fanoušci při výtečné show jásali tak, že překřičeli i kapelu Lucie v Plzni slavila 30 let. Foto: Martin Hanáček

LUCIE
AMFITEÁTR LOCHOTÍN, PLZEŇ
17. 6. 2016

KORBEN DALLAS VYNIKALI KOMUNIKACÍ, JASNÁ PÁKA ENERGIÍ

Zhruba po dvou hodinách čekání přivítalo plzeňské publikum první kapelu večera, konkrétně slovenské Korben Dallas, kteří přijeli z Bratislavy. Svou roli zvládli skvěle. Výborně komunikovali s publikem, které jim energii vracelo v podobě bouřlivého potlesku. Během celého setu panovala báječná atmosféra a amfiteátr se pomalu, ale jistě zaplňoval.

FOTOREPORT: Lucie v Plzni oslavila třicetiny: Narvaný amfiteátr bouřil!

Po krátké přestavbě doslova vtrhla na pódium Jasná páka, jejíž koncert byl odstartován snad nejznámějším hitem Špinavý záda. Hudebníci, jako jsou Michal Ambrož, Petr Váša, Michal Pelant či Štěpán Smetáček, tímto singlem rozezpívali všechny přítomné. Během pětačtyřiceti minut nenechali své fanoušky ani minutu v klidu. Nemalý podíl na skvělé show určitě patří zpěvákovi Petrovi, který udržoval kontakt s publikem. Opravdu vydařené vystoupení Jasné páky uběhlo jako voda a do areálu, jehož kapacita čítá zhruba 17 tisíc návštěvníků, začali přicházet poslední opozdilci. Ti zabrali zbývající volnou plochu amfiteátru.

PUBLIKUM HLASITĚ JÁSALO

Po zhruba půlhodinové přestávce přišla ona chvíle, na kterou všichni nedočkavě čekali. Lochotínským amfiteátrem se začalo rozléhat přibližně desetiminutové intro hlavní hvězdy večera. Po nekonečném intru a za neustálého jásotu fanoušků započala kapela show hitem Rouháš se bohům. S Lucií začala zpívat snad celá Plzeň a její nadšení vydrželo až do konce koncertu.

Zazněly i všem známé skladby jako Pohyby, Laura či Zkamenělý dítě. Při hitu Troubit na trumpety by se nám líbilo rozezpíval David Koller publikum tak, že bylo slyšet skoro víc než samotná kapela. Koncert, který se ze začátku nesl v rychlejším tempu, zpomalila balada Sen.

PŘIŠLI I VZÁCNÍ HOSTÉ

Zhruba ve čtvrtině setu přivítali David Koller, Robert Kodym, Michal Dvořák a P.B.CH. své hosty, a to hudební kolegy, kteří byli při zrození Lucie, konkrétně to jsou Michal Penk, Petr Franc a Tomáš Waschinger. Společně zahráli stejnojmenný hit Lucie, později Šrouby do hlavy. Nakonec zazněla všemi očekávaná Amerika, jejíž půlku odzpívali samotní fanoušci. Formace ji prezentovala jako vůbec poslední píseň večera. Publikum si však vytleskalo přídavek v podobě dalších tří hitů. Skladbou Medvídek se pak s Plzní definitivně rozloučili.

TOP 8 největších hitů Lucie: Zpívali o drogách, panictví i nechráněném sexu

Lucie měla dvouhodinovou show opravdu do detailů promyšlenou. Po jejím boku stáli Adam Koller, Lenka Dusilová, Lenka Dundrová a kvarteto. Hudbu umocnil originální design celé scény s lightshow a live projekcemi. Skupina dokázala, že i po třiceti letech má rozhodně svým příznivcům co nabídnout. Kdo nestihl plzeňský koncert, může ještě navštívit Bratislavu, Brno a Prahu.

text: Patricie Hochmannová, foto: Martin Hanáček

Témata: Lucie, David Koller, Jasná páka, Korben Dallas, open air koncerty

5,00