LIVE: Ewa Farna dorazila se šňůrou Umami do Prahy. Svou bezprostředností a hlasem si všechny získala

Vydáno 04.11.2022 | autor: Barbora Turková

Na konci minulého roku vydala česko-polská zpěvačka Ewa Farna desku Umami, kterou nyní živě představuje na podzimním turné. Jednou z jeho zastávek bylo i pražské Forum Karlín, kam zpěvačka dovezla energickou show, svou bezprostřednost, největší hity i novinky z aktuálního alba a lehkou dávku improvizace.

LIVE: Ewa Farna dorazila se šňůrou Umami do Prahy. Svou bezprostředností a hlasem si všechny získala LIVE: Ewa Farna dorazila se šňůrou Umami do Prahy. Svou bezprostředností a hlasem si všechny získala

Ewa Farna
Praha, Forum Karlín
3. 11. 2022

Koncert Ewy Farne, která se do povědomí dostala poprvé v roce 2006 hitem Měls mě vůbec rád, se obešel bez předskokana. Ani pódium nepřekvypovalo zbytečnými dekoracemi, pouze na mikrofonu byly svítící spojené prsty, které zobrazovaly srdce a vyvýšená plošina, na které se usadili doprovodní zpěváci, a zároveň tanečníci. Farna na stage dorazila těsně před osmou hodinou a od začátku bylo poznat, že je ve výborném rozpoložení.

Ewa Farna si podmanila pražské Forum Karlín a ohlásila koncert v O2 areně

Začátek patřil hitu Tělo, který se stal pilotním singlem poslední desky Umami. Zpěvačce to v zeleném kabátku a vysokých fialových kozačkách sice ohromně slušelo, ale brzy i ona sama uznala, že to není nejpohodlnější oděv na energický koncert. Proto se zhruba po pěti písničkách běžela převléknout do pohodlnějšího outfitu. Farna prokládala staré hity jako Boží mlejny melou, Na ostří nože či Měls mě vůbec rád, který si zazpívala s vítězkou instagramové soutěže Gabrielou, se songy z aktuálního alba. Nechyběly tak třeba songy Klid, Sama doma, Ross a Rachel, Vařím z vody, No ne a Smutná píseň či Reinkarnace, který si s Ewou zazpíval Sofian Medjmedj.

Fanoušci z reproduktoru mohli slyšet i hlas Davida Stypky, se kterým Farna nazpívala písničku Dobré ráno, milá. Moment, během kterého musela každému naskočit husí kůže. Podobně se později sálem ozval i hlas rappera KaeNa, se kterým Farna nazpívala písničku Echo, kterou předvedla i v Praze.

Ewe skvěle sekundovali její tanenčíci a zpěváci dohromady, vidět to bylo třeba u písničky Mám boky jako skříň. Byli tam, když to bylo potřeba, na druhou stranu zpěvačce nechávali dostatečný prostor. Všechno zkrátka fungovalo tak, jak mělo. Nebyla potřeba žádných zbytečných dekorací, světelných efektů či hvězdný hostů. Farna svou bezprostředností a lehkou dávkou improvizace odehrála celý koncert na výbornou. Závěrečná skladba Vánoce na míru zase dodala celému vystoupení punc sváteční atmosféry. Není se čemu divit, že se Ewa Farna dočkala několika minutového potlesku. Ten nabyl na síle poté, co oznámila, že 14. října 2023 bude mít koncert v O2 areně. Jestli si někdo zaslouží vyprodat největší halu v České republice, tak je to právě ona.

Text: Barbora Turková, foto: Lukáš Zima
Témata: Ewa FarnaSofian Medjmedj, Forum Karlín, Praha

0,00