LIVE: Komorní koncert JC Stewarta zakončil unplugged přídavek, předskakoval mu Sofian Medjmedj

Vydáno 28.05.2022 | autor: Andrea Štipčáková

JC Stewart se řadí mezi muzikanty, kterým hudební kritici přisuzují velkou budoucnost. Už písní I Need You To Hate Me, jež hrají největší česká rádia, ukázal, že umí napsat hit. Čeká ho však ještě spousta práce. To dokazuje i to, že se jeho pražský koncert musel přesouvat do menších prostor Fururum Music Clubu. K jeho zaplnění mu však nepomohl ani předskokan Sofian Medjmedj, který si pomalu vydobývá své místo na české hudební scéně. Výkon JC Stewarta byl ale téměř bezchybný a je dost možné, že velké haly ho přeci jen někdy čekají.

LIVE: Komorní koncert JC Stewarta zakončil unplugged přídavek, předskakoval mu Sofian Medjmedj LIVE: Komorní koncert JC Stewarta zakončil unplugged přídavek, předskakoval mu Sofian Medjmedj

JC Stewart
Praha, Futurum Music Bar
27. 5. 2022

JC Stewart měl na své debutové headline turné vyrazit již před třemi lety, zastavila ho však koronavirová pauza. Od té doby stihl vydat několik úspěšných singlů, čeští fanoušci si tak v pátek večer mohli vychutnat to nejlepší z jeho tvorby. Ještě předtím se je však pokusil dostat do správné koncertní nálady předskokan Sofian Medjmedj. Talentovaný zpěvák nabídl publiku zhruba půlhodinový set, během kterého přivítal na pódiu i rappera Reginalda. Výsledný dojem z jeho vystoupení jen mírně kazilo nedotažené ozvučení, kdy místy nebylo hudebníkovi vůbec rozumět.

Rostoucí popová hvězda JC Stewart dorazil do Prahy, Sofian Medjmedj se ujal role předskokana

Oproti Medjmedj překvapil JC Stewart zcela sólovým vystoupením. Na pódium si s sebou kromě nástrojů vzal pouze looper, který můžeme znát například z koncertů Eda Sheerana. A právě k němu bychom pětadvacetiletého mohli přirovnat. Je otázkou, zda se i JC Stewartovi podaří dosáhnout takové úrovně, že bude vyprodávat obrovské haly. Zatím k tomu má ještě daleko – minimálně v České republice, kde se jeho vystoupení muselo přesouvat z Lucerna Music Baru do menších prostor Futura na Zborově.

Zdálo se však, že z menší návštěvnosti si zpěvák hlavu nedělal. Nebo na sobě minimálně nedal nic znát. Do publika házel úsměvy a sem tam nějaký vtípek. Velkými proslovy se však nezdržoval, což vlastně nebylo na škodu. Energickými songy dostal fanoušky na svou stranu hned v úvodu, někteří z nich pak celý koncert tančili jako o život. Pomyslnou třešničkou na dortu byl pak téměř bezchybný pěvecký výkon, snad jen v některých písních si JC Stewart vysoké tóny položil trochu níže.

Vedle zpěvákova největšího hitu I Need You To Hate Me zazněla i novinka Scars. Neopomenul ani své další známé songy, jako třeba Valium, Love Like That, Break My Heart nebo Lying That You Love Me a zazněl také cover Girls Just Want To Have Fun.

Během přídavku JC Stewart na rozdíl od spousty ostatních hudebníků zamířil přímo mezi své příznivce, které utišil natolik, že jim mohl unplugged zahrát ještě jeden song navíc. A kdyby nezamířil zpět do zákulisí, zřejmě by si jeho "táborákové" hraní s radostí fanoušci vychutnávali ještě hodně dlouho.

Text: Andrea Štipčáková, foto: Bára Nosková
Témata: JC Stewart, Sofian Medjmedj, Futurum Music Bar, Praha, koncert

0,00