Vydáno 21.04.2016 | autor: redakce

Desku Home pokřtila Klára Vytisková, která vystupuje pod pseudonymem KLARA., v pražském klubu Roxy. Byl plný dům, koncert měl spád, energii a dozajista si ho užili diváci i vystupující.

LIVE: KLARA. proměnila zaplněný klub Roxy v útulný domov KLARA. proměnila zaplněný klub Roxy v útulný domov

KLARA.
ROXY, PRAHA
20. 4. 2016

Roxy si Klára Vytisková vybrala proto, že v něm kdysi odehrála první větší koncert se skupinou Toxique. Večer zahájila nová výrazná postava na hudební scéně Lazer Viking (dříve vystupoval pod pseudonymem Boy Wonder & The Teen Sensations). Jeho podmanivý hlas a místy bizarní vystoupení upoutalo pozornost publika a rázem si získalo posluchače. Vystoupení bylo bizarní možná také proto, že svými kraťasy Lazer Viking připomínal Pavola Haberu zamlada na legendární fotce s Karlem Gottem.

LIVE: KLARA. je na pódiu jako doma. V Plzni došlo na tanec, křest i Justina Biebera

Lazer Viking se ale nebránil ani specifickým tanečním kreacím. Ke konci setu neváhal seskočit mezi lidi a zpívat jim přímo do očí. Zajímavý týpek, o kterém určitě v brzké době ještě uslyšíme.

Samotný koncert Kláry začal krátce před devátou hodinou písní Forever a trval asi hodinu a půl. Zpěvačku přivítal téměř vyprodaný sál Roxy. Během koncertu zazněly známé hity Survival, Home a Country Girl, ale nechyběly ani další písně z její nové desky. Klára představila také svoji novinku All Night Long a nebála se zazpívat ani cover písničky Sorry od Justina Biebera. Ta byla zajímavým zpestřením koncertu.

Mezi hosty, kteří se vystřídali na pódiu, byli mimo jiné kytarista Lukáš Chromek (Airfare) a rapperka Ambryzy, hostující v písni Country Girl. Na pódiu s doprovodnou skupinou také vystupovala její sestra Tereza známá též pod pseudonymem Edna Green. Během koncertu Klára pokřtila svoji desku Home. Proslovu se ujal její táta, kterého musela brzdit manželka (Kláry mamka).

Zpěvačka se předvedla v perfektní formě. Koncert byl plný energie, lehkosti a hravosti a na všech muzikantech bylo vidět, že si ho patřičně užívají. Zazněla i písnička z repertoáru Toxique, kterou Vytisková kdysi složila ve svých devatenácti svému manželovi Romanovi Víchovi, když spolu chodili asi 14 dní a tehdy si přála, aby jim to vydrželo co nejdéle. Dále zavzpomínala na to, jak je důležité mít milující rodinu a domov. Publikum si vyžádalo přídavky. Koncert zakončila písní Forever, se kterou koncert začínala. Vystoupení bylo velmi vydařené a titul Zpěvačka roku, který jí přiřkla Akademie populární hudby, si Klára nepochybně zaslouží. Finále večera obstarala after party s DJ's.

Turné v příští dnech pokračuje v Českém Těšíně, Brně, Olomouci a Jablonci.

text: Hana Bukáčková, foto: Jan Kuča

4,00