LIVE: Technické problémy i hroutící se fanynky. Miláček dívek Louis Tomlinson dorazil do Prahy

Vydáno 01.04.2022 | autor: Barbora Turková

Fanynky Louise Tomlinsona se konečně dočkaly. Po odkladu kvůli koronaviru zpěvák známý především z někdejší formace One Direction konečně dorazil do České republiky, konkrétně do pražského Fora Karlín. To si i přes menší technické obtíže v polovině koncertu naprosto podmanil. Publikum s ním zpívalo snad každou píseň, za což bylo v závěru odměněno slovy díků od samotného interpreta. Ten si s sebou jako předskokany přivezl Only The Poets.

LIVE: Technické problémy i hroutící se fanynky. Miláček dívek Louis Tomlinson dorazil do Prahy LIVE: Technické problémy i hroutící se fanynky. Miláček dívek Louis Tomlinson dorazil do Prahy

Louis Tomlinson
Forum Karlín, Praha
31. 3. 2022

Přestože koncert Brita Louise Tomlinsona začínal až po deváté hodině, nedočkavé fanynky kempovaly před halou už od rána. A to i přes nepřízeň počasí, touha vidět svého idola z předních řad byla totiž velmi lákavá. Ještě před hlavní hvězdou večera si mohly vychutnat předkapelu Only The Poets, bývalý člen One Direction pak do davu nadšených příznivkyň přiběhl chvilku po deváté večer.

Harry Styles poprvé v Praze: Tvář One Direction představí své druhé sólové album

Přítomné dívky (mužů bylo opravdu pomálu, většinou tvořili jen doprovod) se zpěvákovi odvděčily znalostí jeho písniček Zazněly singly We Made It, Two of Us, Kill My Mind či Walls ze stejnojmenného alba z roku 2020. K němu Tomlinson vlastně vyjel na turné, kvůli koronaviru však bylo odloženo až na letošní rok.

Hudebník moc dobře ví, že většina posluchačů si ho pamatuje z dob britského boybandu One Direction. Dramaturgicky tak zcela správně zařadil i hity kapely, paradoxně ale nezněly ty nejznámější. Hned zezačátku zazpíval Drag Me Down, v závěru pak své vystoupení obohatil o Little Black Dress a jeden z přídavků se skládal z Through the Dark. Asi nikoho nepřekvapí, že právě u hitů One Direction byla odezva publika největší.

Nutno podotknout, že to se zpěvákem skvěle spolupracovalo, i když si z jeho křiku občas museli někteří zacpávat uši. Přítomné dívky ale jen vyjadřovaly podporu svému idolovi. Tomlinson by však měl komunikaci s publikem ještě trochu vypilovat. Občas se naskytla hluchá místa mezi písničkami, kdy se na tmavém pódiu nic nedělo a sál jen čekal, co bude. V tu chvíli měl zpěvák začít alespoň děkovat či vyprávět historky, zkrátka něco, aby zabil čas. On mezitím zmizel z pódia a všichni jen čekali.

Koncertu se bohužel nevyhnuly technické problémy, když na začátku skladby Little Black Dress vypadl zvuk. Deset minut běhali s baterkami po pódiu technici, než se všechno vrátilo do pořádku a zpěvák se společně s kapelou na pódium vrátil. Ovšem bez jediné omluvy či vysvětlení… Přítomné dívky však byly rády, že koncert bude pokračovat, a tak Tomlinsonovi vše odpustily. Několik z nich však ještě před jeho návratem musely z davu odvést záchranáři, v přeplněném Foru Karlín totiž odpadly.

Milým momentem byl pak okamžik, kdy u písničky Only The Brave vytáhla většina sálu duhové vlajky, symbol gay a lesbické hrdosti. Písničku si LGBT komunita nárokuje z důvodu významu textu.

Ačkoliv bychom u Louise Tomlinsona drobné chyby v komunikaci s fanoušky našli, svými závěrečnými díky, společnou fotkou s publikem, a především svou show vše napravil. Na pódiu si ale počínal sebevědomě a jistě, kromě jednoho technického zádrhelu koncert i velmi dobře odzpíval. V červenci se v Praze objeví jeho kolega z One Direction Harry Styles, jehož sólová kariéra je o něco úspěšnější. Složení publika bude jistě velmi podobné.

Autor: Barbora Turková, foto: Bára Nosková
Témata: Louis Tomlinson, koncert, Forum Karlín, Praha

4,00