BIZÁR: Kapitán Demo je Hlasem Lidlu

Vydáno 25.07.2022 | autor: Andrea Štipčáková

Zatímco reklama Michala Davida a Penny se dočkala spíše posměšných komentářů, Kapitán Demo se svým Hlasem Lidlu sklízí úspěch. Videoklip propagující známý potravinový řetězec je vtipný, text pak odvážný a psaný s nadsázkou. Podle posledních informací navíc tah Lidlu vyšel, podařilo se mu oslovit mladší generaci.

BIZÁR: Kapitán Demo je Hlasem Lidlu BIZÁR: Kapitán Demo je Hlasem Lidlu

„Lidl, to je přesně to místo, kde si já vždycky nakoupím něco k jídlu. Nezáleží na tom, jestli přijedu, přiletím, nebo přijdu,“ zpívá Kapitán Demo v songu Hlas Lidlu, který nahrál k propagaci potravinového řetězce. Humorný text dále upozorňuje na značkové výrobky za zajímavé ceny.

BIZÁR: Dominika Gottová vede ve svém prvním videoklipu dialog s otcem

Plný nadsázky je také videoklip, který k písni vznikl. V jeho úvodu přilétá Kapitán Demo na jednu z prodejen vrtulníkem. „O parkovacích místech u našich prodejen ještě budeme jednat,“ glosuje Michal Farník, jednatel Lidlu odpovědný za nákup. V obchodně se pak hudebník pohybuje po červeném koberci, zda i jejich položení řetězec plánuje, už ale Farník nepotvrdil.

Podle posledních informací společnosti Lidl sázka na Kapitána Dema vyšla. Reklama zaujala především mladou generaci, zákazníci například touží vlastnit tašky s nápisy Gnocci, Boruvvky či Bulguru. K jejich smůle je však zatím řetězec neplánuje do prodeje zařadit.

Nejde o první potravinovou společnost, se kterou je jméno hudebníka spojeno. Minulý rok propůjčil svou píseň Zlatíčka konkurenčnímu Penny. To letos vsadilo na jiného muzikanta, a to Michala Davida. Ani tato spolupráce nezůstala bez povšimnutí, na rozdíl od Dema si však David vysloužil spíše negativní recenze.

Text: Andrea Štipčáková, foto: Lidl
Témata: Kapitán Demo, Lidl, reklama, bizár

zavřít