LIVE: Skepta strhl publikum ve Foru Karlín. Dokázal, že žánrové hranice se stírají

Vydáno 26.10.2019 | autor: Dominik Pavliš

Legenda žánru grime s ikonickým a lehce rozpoznatelným soundem se vrátila do Prahy. Jeden z nejvýznamnějších britských umělců současnosti dokázal vyprodat Roxy během půl hodiny, koncert se proto přesunul do Fora Karlín. Přesto byl opět beznadějně vyprodán.

LIVE: Skepta strhl publikum ve Foru Karlín. Dokázal, že žánrové hranice se stírají LIVE: Skepta strhl publikum ve Foru Karlín. Dokázal, že žánrové hranice se stírají

SKEPTA
FORUM KARLÍN, PRAHA
25. 10. 2019

Není tomu tak dávno, co pár hodin před Addictem #18, který se konal v rámci letošního Fashion Weeku, odřekl svou plánovanou účast AJ Tracey, který stejně jako Skepta pochází z britských ostrovů. Svou reputaci si však přijel napravit v plné parádě jako předskokan svého slavnějšího kolegy. Jeho hodinový set nenudil ani na chvilku, ukázalo se, že naživo jeho skladby fungují nejlépe. Minimalistická scéna pouze s jedním reflektorem, který neustále sledoval každý krok umělce, přidávala na atmosféře. AJ Tracey byl předskokan pouze v uvozovkách. Skvělá show.

Skepta byl hvězdou narozenin Roxy. Vystoupil ve vyprodaném Foru Karlín

Skepta je pojem a i v České republice má velice početnou fanouškovskou základnu. Přijel dokázat, že si Mercury Prize a nominace na Brit Awards nevysloužil nadarmo. Koncert se odehrál v rámci truné k jeho poslední vydané desce Ignorance is Bliss. Postranní reflektory přímo na pódiu z každé strany pomáhaly nasvítit scénu ve stylu alobalu. Nad DJem byla umístěna malá obrazovka promítající animace.

Skepta předvedl skvělou show, kterou celou dobu podporoval výborný zvuk. Nechyběly samozřejmě největší hity jako například Energy (Stay Far Away), Shutdown či Greaze Mode z aktuální desky. Došlo i na cover A$AP Rockyho Praise the Lord (Da Shine). Žánrové hranice se stírají čím dál tím více, tudíž je běžné, že na hiphopových akcích jede moshpit, circle pit a vzduchem prolítne za minutu pět kelímků od piva či kusy oblečení. Jinak tomu nebylo ani tentokrát.

Doufejme, že si rapper v nejbližší době opět najde cestu do České republiky. Bylo by skvělé moci si tento nezapomenutelný zážitek zopakovat.

text: Dominik Pavliš, foto: Vojtěch Mervart

Témata: Skepta, Roxy, Forum Karlín