LIVE: Sebastian se v Olomouci vyhříval v odlesku Hvězd

Vydáno 06.04.2017 | autor: redakce

První dubnovou středu se v olomouckém U-klubu v rámci své první šňůry s názvem Hvězdy Tour 2017 představil Sebastian Navrátil se svojí kapelou. Během hodinového setu fanouškům zahráli nejen hitovky Toulavou či Záchranný bod, ale také další písně z nové desky.

LIVE: Sebastian se v Olomouci vyhříval v odlesku Hvězd Sebastian se v Olomouci vyhříval v odlesku Hvězd. Foto: Aneta Jodar (křest v Lucerna Music Baru)

SEBASTIAN
U-KLUB, OLOMOUC
5. 4. 2017

Do studentského klubu začaly první davy fanoušků různého věku proudit už v šest hodin večer, aby je o hodinu později mohla na koncertu Sebastiana přivítat jeho předskokanka Sabina Křováková, vítězka Česko Slovenské Superstar. Pětadvacetiletáletá zpěvačka se přítomným představila songem Sirkama a postupně zahrála téměř všechny písně ze svého prvního alba. Sabina se v Olomouci předvedla skvělým pěveckým výkonem, přesto však bylo na publiku vidět nedočkavé vyhlížení hlavní hvězdy večera.

Sebastian interview: Nebyl jsem dobrý muzikant, neměl jsem na koncertech co hrát. Dnes můžu konečně ukázat, co ve mně je

Sebastian svou show odstartoval písní Záchranný bod. Netrvalo to dlouho, a mladý zpěvák si všechny přítomné získal nejen svými songy, ale i sympatickým vystupováním. Téměř celý koncert byly vidět zvednuté ruce nadšených fanoušků či svítící mobily, které vytvořily atmosféru k písničce Hvězdy. Ta dle slov hudebníka referuje o tom, co pokazil během svého čtyřletého vztahu.

"Rádi bychom vám představili nový singl, ke kterému příští týden vyjde videoklip. Chtěli jsme, aby se od našich ostatních nějak odlišoval, a tak v něm uvidíte spoustu fanoušků," uvedl Sebastian Navrátil písničku Náhradní díly. Během večera pak stihla skupina publiku naservírovat kompletní debutovou desku, kterou pokřtila 29. března v pražském v Lucerna Music Baru. A i když měli jejich příznivci zažité spíše singlové písně, s chutí se během koncertu učili slova těch nových.

Příjemným zpestřením byl neobvyklý začátek koncertu, při kterém byl na plátnu promítnutý krátký film věnující se kariéře Sebastiana. Show mimo jiné oživili také dvě bubenická vystoupení, za které byli jejich aktéři Jakub Šindler a Richard Gärtner odměněni bouřlivými potlesky.

Sebastianovi se na jeho posledním moravském koncertu v rámci Hvězdy Tour podařilo publikum strhnout natolik, že mu odpustilo i jeho počáteční dívání se do země, a rozloučilo se s ním neutichajícím jekotem. "Hrozně si vážíme, že jste všichni přišli," poděkoval příznivcům frontman skupiny a bezprostředně po vystoupení si s nimi ještě popovídal při autogramiádě.

"Na koncert jsem se vydala na popud kamarádky, od Sebastiana jsem znala snad jen jednu nebo dvě písničky. Jsem ale ráda, že jsem vystoupení viděla - má strašně chytlavé písničky, celou show jsem si báječně užila. Navíc oceňuji, že zpívá česky," řekla pro iREPORT nová fanynka Eliška Šmahajová.

text: Andrea Štipčáková, foto: Aneta Jonar (křest v Lucerna Music Bar)

Témata: Sebastian, Hvězdy, turné, koncerty

5,00